Etykiety

piątek, 27 lutego 2015

Solange

Solange Drake jest piętnastoletnią dziewczyną, mieszkającą z siedmioma braćmi, matką, ojcem i ciotką. Wywodzi się z bardzo starej rodziny wampirów, która niegdyś została wygnana. Jest pierwszą dziewczyną urodzoną w tak nadzwyczajnej rodzinie, od iluś tam setek lat, a oprócz tego wiąże ją przepowiednia o tym, że po swojej przemianie zostanie królową krwiopijców.  Ma niesamowitego chłopaka- Kierana. Jej najlepszą przyjaciółką jest Lucy. 

Dziewczyna jest niesamowicie uparta i robi wszystko by osiągnąć swój cel. Trudno jest jej pogodzic się ze skutkami swojej przemiany- dodatkowe pary kłów, niepohamowana żądza krwi. Jest bardzo kreatywna, ma dusze artystki i dobrze walczy.

Sol ma długie czarne włosy oraz niebieskie oczy. Bardzo często jest pobrudzona gliną, gdyż uwielbia rzeźbić.

Jest to genialna bohaterka, jej więź z Lucy to odzwierciedlenie prawdziwej przyjaźni. Z dalszymi częściami dostrzegamy, że choćby przeszkoda była gigantyczna, one i tak ją pokonają. Kilka cytatów:

"- Nie mam chłopka. - Uśmiechnęłam się ironicznie. - Dość ciężko przyprowadzać kogoś do domu, żeby poznał moich rodziców - i braci."
"Z niecierpliwością kiwałam się na piętach. Pokręcił głową. -Zachowujesz się, jakbyśmy trzymali w środku Świętego Mikołaja. Założyłam ręce. -To lepsze niż jakiś gruby, stary facet. No, otwórz. Spojrzał na mnie surowo -Nawet nie powinnaś wiedzieć, gdzie są drzwi.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz