Etykiety

piątek, 27 lutego 2015

Lucy

Lucy Hamilton, czy raczej Lucky - jak brzmi jej prawdziwe imię, jednak nienawidzi gdy ktoś się tak do niej zwraca, jest śmiertelniczką w najpiękniejszym znaczeniu tego słowa. Ma szesnaście lat, rodziców, którzy nie uznają tak zwanego "śmieciowego" jedzenia i wyznają buddyzm. 

Jest nieznośna, pyskata, cwana i dość wybuchowa oraz impulsywna. Jest gotowa bronić Solange przed wszystkimi, nawet przed jej własnymi braćmi. Chodzi do akademi Helios- Ra


Uwielbiam ją za to jej specyficzne poczucie humoru. Za to, że zamknęła Nicka w szafie i za to, że po prostu jest w tej książce.  Oto kilka świetnych fragmentów z Lucky:


,,- Widać, że nie spotkałaś moich rodziców. Normalność nigdy nie była możliwa"
"- Czemu tak kuśtykasz - spytał Nicholas.

- Ja maszeruję. 
- Wyglądasz jakbyś miała pieluchę.
Urocze. I ja się w nim podkochuję." 
"-Jak to jest być jedynaczką? -Skąd mam wiedzieć? Twoi bracia dokuczają mi tak samo jak tobie. -To fakt.” 
"Odszedł, a ja stałam i gapiłam się na jego plecy. Wyciągnęłam telefon żeby napisać do Solange:Nie nienawidzę twojego brata. Wściekła, wróciłam do samochodu. Psy zostawiły mnie i poszły za Nicholasem, skowycząc nisko i gardłowo. Miałam nadzieję, że go ugryzą. Prosto w tyłek.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz